10-06-2007, 02:21 PM
Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Ik ga er ook eens goed voor zitten straks. Federer zou de tactiek gevonden moeten hebben, en ik ben ook voor Roger vandaag. Grand Slam voor de Meester!Zijn we het toch eens eens
In alles ben ik voor Roger. Hopelijk wordt het weer zo'n tennisles als in de tweede en derde set in Hamburg.
Dat was puur om de extra druk van de winning streak weg te halen. Hij heeft al aangegeven blij te zijn met het verlies en daardoor op Roland Garros beter presteert. De 6-2 eerste set in Hamburg was om te laten zien dat hij de gravelmeester is en daarna kon ie mooi de wedstrijd aan Roger geven. Balletjes voor de servicelijn worden natuurlijk wel afgestraft door Federer. Tegen Djokovic heeft Rafa al laten zien dat hij ze heerlijk achterin kan leggen.
Al met al denk ik dat Roger wel een setje ergens zal afsnoepen, maar dat Rafa de betere zal zijn [-o< Als beide hun topniveau halen, dan moet het geen probleem zijn voor Rafa. De wedstrijd heeft i.i.g. alles in zich om de wedstrijd van het jaar te worden.