FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
Sluiter-Mello
Haase-Tourte
Van Scheppingen-Craciun

Moet kunnen alledrie.
En Tamaëla?
Nog niet bekend.
Sluiter begonnen.
Sluiter maakt 1 bp uit 9 kansen... #-o

Mello 1 uit 1

En natuurlijk wint Mello de 1e set na een tb #-o :roll:
SLuiter liep tegen Hanescu vorige week ook al zo te kloten :x

Mello is trouwens niet echt een walkover, wat de tegenstanders van Haase en Schep wel zijn.
Tourte is een goeie up-en-coming speler hoor. Craciun niet, maar Van Scheppingen is zelf natuurlijk ook niet veel soeps, with all due respect.
Oke, maar die moet Haase toch kunnen hebben. Ik denk dat SLuiter de lastigste loting heeft.
In de tweede set daarintegen heeft
Mello 1 break uit 9 kansen
Sluiter 2 breaks uit 5
6-3 Sluiter, nu de derde set
Sluiter wint hem =D>
Lekker Sluitje =D>
Mooi van Sluiter!
Opvallend trouwens dat Dolgopolov jr gisteravond in Oostenrijk verliest van Horna, en vanochtend om 9 uur al moest aantreden in de kwalificatie van RG. En dan gewoon winnen van Arthurs!
En daarvoor ook al quali's in Oostenrijk had gespeeld :Big Grin
Van Scheppingen staat met 6-0 en 2-0 achter #-o
Scheppingen verliest de 2e met 6-3

Haase staat 5-5 in de 1e set
Haase verliest de eerste set in de tie-break.
Misschien kan hij het net zo aanpakken als Lammer, hoewel Snobel pakt toch nog een game.
Haase wint netjes 6-7 6-2 6-2
Een gevoelige nederlaag: Dick Norman, 2m03 lang, verliest van Brian Dabul, 1m57 :lol: .
Sluiter en Tamaela spelen laat vandaag, Haase hoeft niet vandaag. Sluiter tegen een onbekende frasman, Recouderc.
en Tamaele tegen de duitse Woerle.
Tamaela verliest met 6-1 en 6-4 #-o
sluiter verliest de eerste in een tb. zelf niet in problemen geweest op service en veel bp gehad.
sluiter gaat eraf tegen onbekende fransman =D>
7-6 6-3
kneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeus =D> =D>
kooltje Wrote:sluiter gaat eraf tegen onbekende fransman =D>

Voor jou misschien onbekend als teletekstsupporter, de insiders wisten wel dat deze Fransman tot veel in staat was. Won de afgelopen weken welgeteld 4 futures en is 1 van de opkomende Franse spelers......
Tripplexxx Wrote:
kooltje Wrote:sluiter gaat eraf tegen onbekende fransman =D>

Voor jou misschien onbekend als teletekstsupporter, de insiders wisten wel dat deze Fransman tot veel in staat was. Won de afgelopen weken welgeteld 4 futures en is 1 van de opkomende Franse spelers......

hij blijft onbekend..want van die futures wist ik ook wel namelijk. toch moet sluiter zo een eerste tb er uitslepen als "routinier". en ik een teletekstsupporter? hoe weet jij dat hij die toernooien gewonnen heeft? toch ook gewoon van het internet...
kooltje Wrote:
Tripplexxx Wrote:
kooltje Wrote:sluiter gaat eraf tegen onbekende fransman =D>

Voor jou misschien onbekend als teletekstsupporter, de insiders wisten wel dat deze Fransman tot veel in staat was. Won de afgelopen weken welgeteld 4 futures en is 1 van de opkomende Franse spelers......

hij blijft onbekend..want van die futures wist ik ook wel namelijk. toch moet sluiter zo een eerste tb er uitslepen als "routinier". en ik een teletekstsupporter? hoe weet jij dat hij die toernooien gewonnen heeft? toch ook gewoon van het internet...

Ik heb de afgelopen 10 jaar heel veel live-tennis gezien, met name het juniorencircuit. Deze Fransman is gewoon heel goed bezig op het gemalen baksteen dit seizoen en hij wordt gezien als een opkomend talent waar veel van verwacht wordt. Weliswaar in het futurecircuit, maar toch. Hij speelt hij ook nog eens een thuiswedstrijd. Hij is een beetje type Haase van vorig jaar. Hij sluipt naar boven in de rankings.
Daarnaast is Sluiter niet meer de speler van vroeger. Hij heeft het gewoon lastig tegen elke speler uit de top 400. Die verschillen zijn zo groot nog niet. Ik weet ook dat hij de absolute motivatie en wil momenteel mist. Ik acht de kans groot dat hij er snel de brui aan geeft. Kortom, deze nederlaag heb ik zien aankomen. En onbekend betekent voor jou waarschijnlijk dat hij niet in de database van tennismanager staat? :wink:
voor de liefhebber...courier agassi op eurosport
Was er gisteren ook op. Vanavond is Graf-Hingis Smile

(is dat die jankpartij op het einde? dat wil ik eigenlijk wel zien Big Grin)
Elikian Wrote:Was er gisteren ook op. Vanavond is Graf-Hingis Smile

(is dat die jankpartij op het einde? dat wil ik eigenlijk wel zien Big Grin)

En de onderhandse service van Hingis op mp tegen :8:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41