27-06-2007, 02:17 PM
T00L Wrote:Dat mag jij vinden, maar dat vind ik niet. Ik ben destijds coach geworden voor wat praktische zaken (opstelling maken rekening houdend met dat iedereen speelt, teamtraining instellen, friendly's regelen, financien), niet om voor iedereen te bepalen hoe ze het spelletje moeten spelen. Dan had ik wel 11 spelers aangemaakt en FC TOOL gesticht.
Is gewoon een meningsverschil waar we dan niet uit zullen komen en dat is prima. Dat laatste mag overigens niet, cheater
T00L Wrote:ik heb idd gezegd dat dat me verstandig leek ja, niet dat ik van je eiste dat je dat zou trainen. volgens mij was jij het er ook wel mee eens na het analyseren van die wedstrijdbeelden, aangezien je zelf ook zag dat je mannetje heel hard achter de tegenstander aan kon rennen maar de bal nooit veroverde.
Klopt. Feit blijft wel staan dat mijn instelling van het spel is, dat de coach bepaald. Als anderen das dus niet doen is dat een irritatiepunt van me
T00L Wrote:Dat je iemand aanspreekt op z'n training is nooit een probleem geweest, de manier waarop wel. Daarbij zou het dan ook fijn zijn als het consequent gedaan wordt. Ik heb je bv nooit gehoord over Dre, die wekenlang (misschien nu nog wel) rondliep met een conditie van 50
Onstein is een reserve die nooit in de basis zal komen dus waarom zal ik me daar druk over maken. Ik wilde in de beker ook met de sterkste spelen want met Onstein in de basis lagen we meteen eruit. Dat is ook gebleken.
Verder snap ik niet wat je bedoelt met de manier waarop. Ik ben altijd vrij netjes, tenzij je Peter heet, maar die is hier niet.
@Gitter: Ik waarder je poging.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)