27-06-2007, 02:32 PM
Legion Wrote:Is gewoon een meningsverschil waar we dan niet uit zullen komen en dat is prima. Dat laatste mag overigens niet, cheaterde huidige manager is ook een cheater want die gebruikt mijn account nog steeds
Quote:Klopt. Feit blijft wel staan dat mijn instelling van het spel is, dat de coach bepaald. Als anderen das dus niet doen is dat een irritatiepunt van meMaar als de coach dat zelf al niet wil/doet, is het dan niet verstandiger om je eigen instelling aan te passen?
Quote:Onstein is een reserve die nooit in de basis zal komen dus waarom zal ik me daar druk over maken. Ik wilde in de beker ook met de sterkste spelen want met Onstein in de basis lagen we meteen eruit. Dat is ook gebleken.Meen gelezen te hebben dat Fred na dit seizoen weg zou gaan bij FC CT (Klopt dit Fred?), dus dan heb je toch echt een nieuwe RB nodig voor in de basis... Als we alles met de sterkste 11 wilden spelen, dan hadden we ook geen 17 spelers aan moeten nemen. Bij mijn weten was (is?) het voornaamste doel gezellig met zn allen een spelletje spelen.
Quote:Verder snap ik niet wat je bedoelt met de manier waarop. Ik ben altijd vrij netjes, tenzij je Peter heet, maar die is hier niet.dat is voor mijn afscheid vaak genoeg ter sprake gekomen
Quote:@Gitter: Ik waarder je poging.Als er hele duidelijke (en voor iedereen acceptabele) afspraken komen, dan wil ik wel weer op het tool account gaan spelen. met nog een mits, het coachschap wordt overgedragen aan een ander account (meen een opmerking van Mac gelezen te hebben dat dat kan)