16-07-2007, 02:12 PM
Tja, wie zijn die kenners dan? Ik wist natuurlijk niet dat hij ging winnen, maar dat hij goed genoeg was om een dergelijke etappe te kunnen winnen, samen met nog een hoop anderen. En hij is nog jong, dus niet gek dat hij nog niet zoveel gewonnen heeft.
En de kenners waar jij het over hebt, zien in hem de nieuwe Jan Ullrich, daar ben ik een beetje op af gegaan.
Dit stond er namelijk over hem in dat stuk dat Kuiperinho eerder plaatste:
En de kenners waar jij het over hebt, zien in hem de nieuwe Jan Ullrich, daar ben ik een beetje op af gegaan.
Dit stond er namelijk over hem in dat stuk dat Kuiperinho eerder plaatste:
Quote:4. Gerdemann - Een nieuwe ster is geboren. Linus Gerdemann, adonisfiguur van amper 24, is één van de grootste aankomende talenten in wielerland. De nieuwe Jan Ullrich wordt gefluisterd. Zoals het een ster betaamt geen gemakkelijke jongen, waarvoor de Duitse ploegen eerst hun neus ophaalden. Na een knalseizoen bij CSC, snoepte T-Mobile de ongeslepen diamant echter alweer af van Bjarne Riis. Gerdemann debuteerde bij de profs met 5e plaats in de Vierdaagse van Duinkerke en een prachtige solozege in de Ronde van Zwitserland. In de Ronde van Spanje was er een Spaanse coalitie nodig om hem van de verdiende ritzege te houden. Vorig seizoen zat het hem niet mee. In de Ronde van Zwitserland, Sachsen en Duitsland sneuvelde hij telkens op de dichtste ereplaats. Dit seizoen focust de jonge Duitser op zijn groot Tourdebuut. In de aanloop behaalde hij wat ereplaatsen in de GP van Lugano (6e), Milaan-Turijn (9e) en Tirreno-Adriatico (18e). RvZ 20e. Op Franse wegen wil Gerdemann dit jaar absoluut van zich laten spreken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello