16-07-2007, 09:53 PM
Hmm.. vreemd dat de meeste hier vinden dat Rabo er heel goed voorstaat. Menchov zal alle hulp van Boogerd, Weening, Dekker en ook Rasmussen nodig hebben om de tour te kunnen winnen (hij moet nog 8 concurrenten voorbij), terwijl Rasmussen in de 2 tijdritten vrij zeker met vleugels door het geel nog steeds een minuut of 10 verliest (vorig jaar waren het er in 100 km bijna 15 volgens de Telegraaf) op de concurrenten die wel kunnen tijdrijden, dus die zal nog 8 minuten uit moeten lopen op alle concurrenten. Schier onmogelijk nu iedereen hem in de gaten houdt lijkt me. Tel daar bij op dat Rabo nu de koers moet leiden met mannen op kop, dat Rasmussen een egoist is die niet lekker in de ploeg ligt en voor zichzelf ergens een contract voor komend seizoen wil verdienen omdat Rabo van hem af lijkt te willen en dat Menchov te stil om iemand zn wil op te leggen en ik ben bang dat je een probleem hebt. Rasmussen en Menchov uitspelen lijkt me ook niet echt te doen. 1 van de 2 zal moeten aanvallen, maar wie?