29-07-2007, 10:48 PM
waf Wrote:-wielinga zit toch bij saulnier duval...niet echt onbeduidend..Flixieluv Wrote:Heeft er iemand trouwens een idee waarom Eddy Bouwmans nooit is doorgebroken na z'n top 20 klassering? En wat is er met Remmert Wielinga gebeurd???
over bouwmans is een keer een korte docu geweest. volgens mij vond hij wielrennen niet leuk meer.
remmert wielinga zat dacht ik bij een onbeduidende buitenlandse ploeg.
al met al vond ik het toch wel een gave tour dit jaar. alles wat gebeurde was meteen werlednieuws, ik vind het een verrassende maar toch erg mooie winnaar, mooie prestatie van boogerd, mooie rising star dekker, een prachtige bram tankink, moreau die door het ijs zakt, boonen die de groene trui pakt.
ja eigenlijk gewoon gaaf. zo, nu weer ff geen wielrennen kijken tot de klassiekers en het wk.
-tankink ziet er leuk uit maar wat heeft hij nou feitelijk gepresteerd? ze hebben bijna nooit een massasprint georganiseerd.
- Moreau wist al dat hij door het ijs ging zakken...had zijn vormpiek te vroeg en won de dauphine. was nog erg goed in de eerste week maar het was over na valpartij.
- knap dat boonen groen wint...maar jammer dat mc ewen,hushovd,freire en petacchi geen tegenstand boden om verschillende redenen.
-contador, boogerd en dekker heb je helemaal gelijk in