03-08-2007, 08:43 PM
Mukkus Wrote:Volgens de Heerenveen-directie hebben er zich geen clubs voor hem gemeld. Die 10 topclubs zijn dan zwaar in overtreding....raar, 2 maanden geleden kreeg Heerenveen een bod van die club uit Moskou. 15 miljoen.....alves wou zelf ook niet naar Rusland.
Voor Engeland krijgt ie geen werkvergunning.....dat gedeelte van geinteresseerde clubs lijkt me aardig uit de lucht gegrepen, maar dat ie wil vertrekken, lijkt me zeker.
Zou jammer zijn voor de nederlandse competitie en voor Heerenveen in het bijzonder.
Of hij is ontvoerd. Gebeurd toch wel vaker in Brazilië? Alcides is het ook overkomen. Om maar aan te geven dat het allerlei redenen kan hebben dat hij zich niet meldt. Of die 10 topclubs in overtreding zijn weet je niet, Heerenveen kan ook een leugentje om bestwil doen.
Zou het wel mooi vinden als Ajax interesse heeft. Ze zullen wel een bod van 3,5M hebben neergelegd (veel meer hebben ze niet in kas). Geeft wel de intentie aan dat ze geen vertrouwen hebben ik de rits vleugelspelers die ze nu hebben en dat ze lekker zakelijk 4-4-2 willen spelen. :8: