07-08-2007, 11:55 AM
Box Brother Wrote:Mukkus Wrote:Ricochan Wrote:Iedereen weet gewoon dat hij nu met grote clubs aan het onderhandelen is, dus de kans dat hij blijft is gewoon miniem.
Hij MAG niet onderhandelen met grote clubs, aangezien Heerenveen geen enkele club toestemming heeft geven met hem te praten / onderhandelen.
(Of Heerenveen houdt iets achter wat wij als supporters niet mogen weten....)
En die man is Yme Kuiper, die heb ik nog nooit anders zien kijken.
Na dat akkefietje met Suarez had ik ergens gelezen dat een club dat niet kan verbieden. Volgens de FIFA-regelementen moet de kopende club alleen de verkopende club informeren dat ze met de speler gaan onderhandelen. Dat de verkopende club vervolgens niet meewerkt aan een verkoop is een ander verhaal, maar ik dacht dat ze vrij stonden om met de speler te onderhandelen.... een bron heb ik overigens niet dus een ieder die het met bron kan weerleggen graag
Dat mag als de kopende club 3x een bod neerlegt en de verkopende partij gaat daar niet op in (Groningen heeft Ajax driemaal 'nee' verkocht en gezegd dat Suarez niet te koop is, zonder een tegenvooorstel te doen). Dan mag de speler ingelicht worden dat er driemaal een bod gedaan en dus dat er interesse is/was.
Oh, my god, we bought Kenny!