20-08-2007, 12:56 PM
Box Brother Wrote:R2D2 Wrote:Quote:Middlesbrough biedt negen miljoen op Alves.Dat bedrag is toch een lachertje als je ziet waarvoor Babel is weggegaan die vorig jaar slechts 5 goals maakte.
Kan afonso wel een werkvergunning krijgen voor Engeland ? Hij heeft geen dubbel paspoort (tenzij hij de zweedse nationaliteit heeft gekregen) en volgens mij moest je 2/3 van de A-interlands hebben gespeeld in het afgelopen jaar en dat heeft ie ook niet gedaan. En om de 26-jarige spits nou als uitzonderlijk talent te bestempelen gaat mij ook wat ver.....
Overigens lijkt Liverpool mij een financieel daadkrachtigere club dan Middlesbrough waardoor de prijzen ook wat uitgerekt worden....
Nee, geen dubbel paspoort, geen 2/3 van de A-interlands. Al je nagaat dat het geval als Alex al lastig was, denk ik niet dat Alves ervoor in aanmerking komt.....
Storm in een glas water. Hogere biedingen zijn resoluut van de hand gewezen, Heerenveen gaat never nooit niet akkoord met 9 miljoen, ik denk zelfs dat het niet eens een bod is om verder over te onderhandelen.
Oh, my god, we bought Kenny!