28-08-2007, 02:49 PM
gittermaster Wrote:En natuurlijk weet je het niet zeker, maar een paar pagina's terug gaf iedereen toch ook wel aan dat het een naar, ondankbaar mannetje was.
Het lijkt er wel erg op dat hij loopt te zieken.
Dat lijkt er dus niet op. Afgelopen vrijdag gaf hij een interview voor de regionale omroep. Komt ie gretig, positief, opgewekt en vrolijk over. Zelfs vol lof over de nieuwe braziliaanse aanwinst Paulo Henrique, een transfer waar hij nota bene zelf aan meegewerkt heeft, door contact op te nemen met de voorzitter van Athletic Mineiro(!). Paulo Henrique's woorden: "Ik kan het komende jaar veel leren van Afonso Alves....."
De woorden die hij persoonlijk sprak voor tv en radio, waren uiterst positief. Een dag later hoor je uit de mond van de zaakwaarnemer weer negatieve zaken. Of je hoort negatieve zaken via de website van die Tiburcio.
Om Alves nou een "naar, vervelend mannetje" te noemen gaat me te ver, hij zit in de tang bij die zaakwaarnemers, die nu willen cashen. Maar goed, Alves is 26 jaar en het lijkt me dat ie prima voor zichzelf op kan komen. Daar komt nog bij dat Tiburcio niet alleen zijn zaakwaarnemer is, maar ook een persoonlijke huisvriend van zijn familie.
Gisteren is er weer een onderhoud geweest tussen de directie en Alves+zaakwaarnemer. De directie wilde niks kwijt over inhoud en uitkomst daarvan. Ik heb het vermoeden dat er gezegd is: "Nu ga je gvd trainen en voetballen en geen verder gezeik, totdat er een club komt die wil betalen wat wij verlangen. Punt. Tot morgen."
Oh, my god, we bought Kenny!