05-09-2007, 12:02 AM
Ze blijven lekker doorgaan....
Grote wens? Lijkt inmiddels wel een obsessie te worden voor AZ.
Nu gewoon een paar maandjes je mond houden.....eind december gewoon de vraagprijs bieden. Klaar. Hoewel ik liever hebt dat ze Alves verkopen aan elke willekeurige club dan AZ voor een paar miljoen minder.
Quote:Van Gaal: Alves is welkom bij ons
door onze Telesportredactie
ALKMAAR - In de winterstop bestaat voor Heerenveen-spits Afonso Alves pas weer de gelegenheid om te 'ontsnappen' uit Friesland. Dan is AZ uiteraard weer een optie. De club heeft vier beloftevolle spitsen, maar mist de agressie en doelgerichte zakelijkheid na het vertrek van Shota Arveladze en Danny Koevermans.
"Ik moet 51 goals vervangen", zegt Louis van Gaal. "Daarom was Alves bij ons op zijn plaats geweest." AZ wilde vrijdag El Hamdaoui én Alves nog kopen. Alleen de eerste kwam, en dus niet als alternatief voor Alves. Niemand moet dan ook gek opkijken als de Braziliaan in de winterstop alsnog de Afsluitdijk oversteekt. Want de spits was en is de grote wens van de club. Van Gaal: "Alves is welkom."
Grote wens? Lijkt inmiddels wel een obsessie te worden voor AZ.
Nu gewoon een paar maandjes je mond houden.....eind december gewoon de vraagprijs bieden. Klaar. Hoewel ik liever hebt dat ze Alves verkopen aan elke willekeurige club dan AZ voor een paar miljoen minder.
Oh, my god, we bought Kenny!