04-10-2007, 03:17 PM
kuiper Wrote:Peter Wrote:Ten Cate en Ajax onthouden zich van commentaar
Zowel Ten Cate zelf als de clubleiding van Ajax wilden woensdag geen commentaar geven op alle geruchten over de mogelijke interesse van Chelsea voor Henk ten Cate. De Ajax coach wilde met het oog op de voorbereiding tegen Dinamo Zagreb alleen commentaar over die wedstrijd geven en totaal niet ingaan op het verhaal Chelsea. Ook de clubleiding van Ajax onthield zich van elk commentaar.
--
Er zal dus wel iets spelen. Ik hoop toch dat ten Cate bij Ajax blijft. Als hij vertrekt zou Martin Jol wel eens zijn opvolger kunnen zijn aangezien hij op de schopstoel zit bij de Spurs. En Jol lijkt me nou precies de trainer die dit Ajax nodig heeft. Helaas denk ik dat zowel ten Cate als de directie het niet erg vinden om uit elkaar te gaan.
Ik heb uit "betrouwbare" bronnen vernomen dat het Cootje wordt.
gek dan dat de bron ajakkes zelf, namelijk voorzitter jakkes, op tv helder en duidelijk heeft laten weten dat co zolang hij en van geel er zitten niet terugkeert in de aarsrena.
Mukkus Wrote:kuiper Wrote:Ik heb uit "betrouwbare" bronnen vernomen dat het Cootje wordt.Bij Ajax of bij Chelsea?
oh ja, dat kan natuurlijk ook. co bij chelsea. zouden ze weer voor zo'n eigenreide paardenbeffer kiezen?