11-10-2007, 11:07 AM
Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:Ekslem Wrote:NB iedereen weet dat PSV de beste jeugdopleiding heeft :8: . Ze stromen alleen zelden door :roll:
Oh jawel hoor, alleen meestal niet bij PSV. :wink: Huntelaar, Janssen, Aissati, Bakkal en Beerens doen (of deden op huurbasis) het prima bij andere clubs. Bij PSV zelf helaas alleen Afellay inderdaad, maar Marcellis en Aissati (als hij het geduld kan opbrengen) zie ik er ook nog steeds wel komen in PSV-shirt. Bakkal wordt toch een lastig verhaal, die zie ik eerder verkocht worden aan een subtopper.
noem nog even ernst faber, en je hebt alle psvee talenten die in de eredivisie terechtgekomen zijn de afgelopen 40 jaar genoemd.
Zelfde redenering als bij AZ waf? Dus dat de jeugdopleiding van PSV nooit een topopleiding zal zijn omdat het vroeger niks was?
welke redenering bij az? :roll:
lees nou gewoon wat ik schrijf. vroeger gingen de supertalenten uit het land eigenlijk allemaal naar ajakkes en in iets mindere mate feyenoord. dan lijkt het al snel of zij de beste jeugdopleidingen hadden, maar ze hadden de beste jeugd. dat is wat anders. ik denk dat het idd zo is dat de talenten nu veel meer in de regio blijven. bewijs daarvoor is dat twente en heerenveen kampioen worden bij de jeugd.
en dan krijgt psvee ook opeens meer talenten die kunnen doorbreken. dat ligt dus wat mij betreft niet zozeer aan de opleiding, maar meer aan het potentieel talenten dat je binnenkrijgt.