11-10-2007, 11:24 AM
Peter Wrote:Dat ze geen topclub zijn omdat ze de niks gepresteerd hebben in het verleden.
dat is een heel andere redenering. az mag maar hoeft niet. az mag falen. als az bij cambuur verliest staan er 3 boze supporters bij de training. dat is een heel andere druk. dit jaar is er voor het eerst een beetje verwachtingspatroon en ze bakken er nog geen pepernoot van. ik zeg dus niet dat az geen topclub kan worden, ik zeg alleen dat ze het nog lang niet zijn en 1 aspect daarvan is dat ze niet of nauwelijks historie hebben. maar er zijn nog wel meer aspecten.
Quote:PSV heeft overigens met Munoz en Sturing wel degelijk de hele jeugdopleiding vernieuwd en de resultaten zijn er. Jong PSV verloor altijd meer dan dat het won, nu is dat andersom. En vroeger trokken er echt niet veel jeugdtalenten van PSV naar Ajax. De doorgebroken Ajax-talenten komen toch ook bijna allemaal uit de regio Amsterdam?
ik heb nergens gezegd dat psvee de jeugdopleiding niet heeft vernieuwd, dus het woord weldegelijk slaat nergens op. het zal best dat ze dat aangepast hebben. nu ik weet dat sturing er bij zit ben ik er helemaal van overtuigd dat het niet aan de opleiding ligt.
sneijder is een utrechter, maar appelvlaai en aissattie ook dacht ik. vroeger waren ze allebei bij ajakkes terecht gekomen is mijn overtuiging. waar beerens, boklul en janssen vandaan komen weet ik niet, maar die zijn er nog lang niet en vooralsnog kan ik begrijpen dat ajakkes ze nergens vandaan geplukt heeft.