02-11-2007, 10:38 AM
Ekslem Wrote:Quote:Marcel Brands zocht Alves op in Brazilië
Afonso Alves heeft vorige maand in Brazilië bezoek gehad van technisch directeur Marcel Brands van AZ. De kans echter dat de aanvaller in de winterstop naar Alkmaar vertrekt, is nihil.
Volgens het Algemeen Dagblad staat niets een overgang in de weg. De transfersom zou rond de 18 miljoen euro bedragen. Technisch diercteur Marcel Brands van AZ heeft zijn twijfels: ,,Het zou mij verbazen als een club bijna twintig miljoen euro op tafel legt voor een die in januari 27 jaar wordt. Dat bedrag verdien je nooit terug. Al zijn Engelse clubs wel erg kapitaalkrachtig. Of wij nog geïnteresseerd zijn? We hebben er intern nog niet over gesproken, maar als Alves in januari nog in de markt is, zou ik persoonlijk nog wel een poging willen wagen.''
Vorige maand was Alves met het nationale team van Brazilië in Zuid-Amerika. Marcel Brands zocht hem daar op, zegt Afonso Alves: ,,Het was een goed gesprek, maar er waren meer managers in Brazilië, ook van Engelse clubs. Mijn voorkeur gaat op dit moment ook uit naar Engeland.''
Volgens de geruchten hebben ze zelf 16 miljoen geboden.....
Oh, my god, we bought Kenny!