02-11-2007, 07:24 PM
Ik haat het wanneer je gewoon prima aan het spelen bent in een SnG, average staat met 4 man over en de CLs ineens heel tight beginnen te spelen. De short gaat veel all in maar die bnig stacks durven gewoon niet te callen. Ik call een keer en verlies een coinflippie en die short stack blijft maar omhoog komen omdat ik geen handen krijg en die andere knakker niet callen ondanks dat ze 4K of zo hebben. Ook verdubbelt hij nog een keer met mazzel als hij met A9 gecallt wordt door KK en er een aas valt. Maar dan denk je zeg, hij staat toch nog laag...
Ik speel zelf ook wel redelijk loose en dan krijg ik een keer koningen en ga all in tegen de AK van de CL en valt er een aas. Gewoon fucking 4e terwijl die short stack er allang uit had moeten liggen. Zo fucking frustrerend :letitallout:
Ik speel zelf ook wel redelijk loose en dan krijg ik een keer koningen en ga all in tegen de AK van de CL en valt er een aas. Gewoon fucking 4e terwijl die short stack er allang uit had moeten liggen. Zo fucking frustrerend :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello