12-11-2007, 10:59 AM
Djabs Wrote:Overdune Wrote:Peter Wrote:De Koef liet anders weer bar weinig zien vandaag. Voetballend heb ik hem nog nooit veel aan PSV zien toevoegen, maar hij heeft gewoon een geweldig neusje voor de goal en ramt er elk seizoen 20 in.
Helemaal eens en dat is precies waarom Koef moet spelen. Qua spel is het een soort Eijkelkamp, met het verschil dat hij er idd 20 inschiet in een seizoen. Dat aantal gaat Lazovic niet halen en dus moet Koef spelen.
Bullshit. Als je Lazovic een heel seizoen laat staan dan 'Lazoot' hij er ook 20 binnen. Denk dat Lazovic moeite heeft met concurrentie, de drang zich te bewijzen beperkt hem in zijn spel. Dat is jammer, dat moet er ook uit. Een spits met een inzet, snelheid en kracht als Lazovic moet je in de eredivisie elke wedstrijd laten spelen. Zodra hij geschorst is, kan een andere spits opdraven.
Ik zou Farfan een tijdje laten bankzitten; volgens mij nog steeds niet 100% fit.
lazovic is al 4 jaar achter elkaar zo druistig. een emotionele bom.
ik zie weinig verbetering tov zijn periode bij feyenoord. ik blijf het niet zo veel vinden.