01-02-2008, 02:58 PM
Depor Wrote:Marshall Wrote:Hahahaha, krijg eerst eens verstand van F1 voor je wat gaat roepen kerel!
Zie topic tests 2008.... ](*,)
Zal het artikel van F1 Magazine wel ff opzoeken...heel verhaal van Olav Mol over waarom Ferrari de sterkste was in de testritten...maar ja die zal er ook wel geen verstand van hebben.
Sterkste en oppermachtig maakt nogal uit idd... Maarreh, wat mij betreft mag Ferrari alle tests domineren! No problem, dat is ook niet wat ik bedoel. Ik wil je graag duidelijk maken dat tests echt geen ruk zeggen over het seizoen. Een auto kan in de tests prima een vet snelle ronde rijden en tijdens de race volledig door het ijs zakken. Tests zeggen nul noppes nada over het komende seizoen.
Afgelopen seizoen reed Ferrari McLaren volledig weg tijdens de tests. Waren de ferrari's daardoor oppermachtig tijdens het seizoen? Nopes...
Maar als jij graag wilt geilen op een snelle ferrari tijdens een test, be my guest! :dodgy:
Wat IK interessanter vind is om de tijden van dit jaar naast die van afgelopen jaar te leggen en zo te kijken naar de verschillen tussen de oude reglementen (incl hulpmiddelen) en nieuw/zonder.
Vorig jaar reed de top 1.19.4 met een enkele uitzondering Hamilton die 1.18.6 reed. Nu rijdt men op z'n snelst 1.19.5 met veel uit de top zelfs in de 1.20... Vind ik weer opvallend.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)