08-02-2008, 06:33 PM
Mukkus Wrote:Ad Wim Wrote:En het slaat natuurlijk nergens op dat de druk bij Heerenveen ligt.
Komt nog bij dat Peter suggereert dat Heerenveen niet met die druk om kan gaan. Normaal zijn wij die 'nuchtere boeren' en als er al een beetje druk zou zijn, lijkt het wel of Heerenveen een stel 'autistische zenuwpezen' zijn.
Ik suggereer niet dat Heerenveen niet met de druk om kan gaan, dat zullen we morgen (en bij een overwinning de weken daarna helemaal) zien he. :p Ik zag was interviews met oa Sibon en Zuiverloon en die reppen allemaal dat Heerenveen in deze vorm best voor de titel mee kan doen, nou dan moet je morgen dus winnen en zul je die druk best voelen. Dat is alles wat ik zeg. PSV heeft een mooie voorsprong en het zou me niks verbazen als de nrs. 2 t/m 6 dit weekend allemaal niet gaan winnen.
En over dat indekken hebben we het helemaal al vaak genoeg gehad. Voor de winter had ik gewoon weinig vertrouwen in PSV omdat ik wekelijk een ongeorganiseerd zootje amateurs zag ballen, de laatste weken staat het prima, het vertrouwen is terug spelers zonder vorm voor de winter vinden hun vorm terug. PSV staat er gewoon prima op en geen enkele ploeg die naar Eindhoven moet kan op dit moment stellen dat het denkt te gaan winnen. Hopen kan altijd, maar het echt denken (dus meer dan 50% kans, want met minder kun je het mi alleen hopen) kan niemand.