24-02-2008, 12:59 PM
Peter Wrote:Ik vind het eigenlijk nog niet zo'n slechte prestatie van Feyenoord, al hoor je dit soort duels natuurlijk te winnen als je kampioen wilt worden. Dat de achterhoede zonder de Cler (en met Hofland op kunstgras) wel eens in zou kunnen storten verbaasd denk ik niemand. 3 goals scoren in Almelo (of het nou door fouten van de verdediging is of niet) is gewoon goed. PSV doet het uit (bij de kleintjes) geen steek beter qua spel en Ajax heeft ook al een eeuwigheid geen uitwedstrijd gewonnen.
ik zou me hier best in kunnen vinden, maar ik ben daar toch wat uitgesprokener over.
als je nou al 10 duels op rij slecht begint, dan is het toch onbestaanbaar dat die bal er na 51 sec inligt?
die tweede goal is een corner. timmer is een held als lijnkeeper maar omgekeerd evenredig slecht bij hoge ballen. 2 goals met hoge ballen, die corner meot hij gewoon hebben.
en marwijk maar roepen dat het op de training zo goed gaat. daar koop ik toch geen hol voor? dan moet hij er maar voor zorgen dat het in de wedstrijd ook gebeurt.
de analyse in het ad dit weekend was goed. er zit nog te veel doorsnee in eht elftal (bahia, greene, lucius, hofs, hoflans). ook als je wilt wisselen word je er door de smalle selectie nooit beter op en je blijft ook niet gelijk in niveau (hoewel de komst van landzaat en de doorbraak van fer enig lucht geeft)
maar ook ajakkes heeft veel doorsnee. psvee heeft het minste doorsnee. en dat zie je terug in de stand.