24-02-2008, 01:25 PM
D'r an met de lippe Wrote:waf Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Heerlijke wedstrijd met wederom een heerlijke uitslag. De verdediging van Feyenoord is inderdaad een lachertje, topclub onwaardig. Die Greene zou ik voor geen goud willen ruilen met Boakye.
Dinsdag moet voor het eerst in de 104-jarige historie van Heracles de halve finales worden bereikt. Ik ben er niet bij en daar baal ik behoorlijk van. Maar als de heren gewoon hun werk doen krijg ik nog wel een memorabele halve finale wedstrijd te zien in het stadion [-o<
feli met het punt.
had green zijn handtasje wel bij zich? ik kan er trouwens met de beste wil van de wereld geen pingel in zien, in wat hij deed. hooguit hinderde hij hem iets, maar dat betekent dat de overtreding buiten de zestien begon.
die boatsjie zou bij ons ook falen trouwens, dat is een heel andere druk waarmee je moet spelen, dus onvergelijkbaar.
Bedankt waf. Ik moet zeggen dat ik in het stadion ook dacht dat Garcia-Garcia wel heel erg makkelijk naar de grond ging maar hij had wel zijn schoen uit. Ik heb de samenvatting nog niet weer gezien dus kan er verder ook niet teveel over oordelen.
Het zou kunnen dat Boakye bij jullie zou falen maar het is wel een erg goede verdediger hoor. Ik denk dat er voor hem nog een erg mooie carriere in het verschiet ligt. Verder ben ik steeds meer onder de indruk van Quansah. Dat hij zich 90 minuten lang kapot werkt was altijd al het geval maar hij lijkt ook steeds beter te worden. In de regionale krant stond onlangs nog een stukje over hem, ipv Remon de Vries (die het niet lijkt te redden helaas) is Quansah mischien wel de beoogde opvolger van Maas. Hij heeft alleen zijn lengte niet mee, maar dat lijkt hem vrij weinig uit te maken =D>
Wat Boakye betreft ben ik het met je eens.
Ik meen dat het vorig seizoen was (of alweer 2 seizoenen geleden) dat hij bij Ajax ook in de basis startte en hij dit erg verdienstelijk deed. Is imo zeker een verdediger met potentieel.
The great old Ludwig von...