16-03-2008, 08:03 PM
THE SHUFFLE Wrote:tot de 0-1 idd nergens recht op....vervolgens kon psv het door hun zo geliefde spelletje van achterover leunen weer eens spelen! laat roda maar komen en misschien prikken we de 0-2 binnen....bah wordt er zo doodmoe van!
Internationaal wordt dit spelletje nog wel gewaardeerd door mij maar nationaal??? Voorbeeld: Dat je tegen de spurs zowel uit als thuis gaat spelen MET Culina en zonder Bakkal, ok! Maar tegen Roda? Nee heb er geen goed woord voor over...Psv gaat steeds vaker a la inter van een paar jaar terug voetballen, maw anti-voetbal.
Maar eerlijk =eerlijk de resultaten zijn er wel naar! Maar gaan jullie daarvoor naar het stadion?
Tuurlijk ga ik voor de resultaten naar het stadion. Hopelijk woensdag een weergaloos Ajax, een ultradefensief PSV en 1-0 als uitslag. Jij blij, ik blij.
PSV speelt ook in mijn ogen geregeld te afwachtend waardoor ze onheil over zichzelf afroepen, maar jij wil dus na 70 minuten met een 0-1 voorsprong lekker gaan aanvallen als je uit bij een subtopper speelt en de 3 punten je vrij zeker een landstitel opleveren? Das natuurlijk zwaar dodelijk, ik vond het dit keer 100% begrijpelijk dat ze gewoon de tijd vol wilden tikken. Roda creerde overigens maar nauwelijks iets na de 0-1. Tot nu 0-1 vond ik ze veel sterker dan daarna. Atteveld gooide er wat spitsen bij, maar die gingen elkaar in de weg lopen en PSV kreeg veel meer mooie kansen op de 0-2 dan Roda op de 1-1.