04-04-2008, 12:03 PM
Depor Wrote:Ekslem Wrote:Gomes er niet meer bij de rest van de competitie maakt het idd weer een stuk spannender :cry:
Mendez zal niks overhouden lijkt me (zeer pootje alleen) en ik neem aan dat Afellay er ook gewoon weer staat anders was ie wel meteen gewisseld.
Weet het niet met Affelay, die is van glas. Zal best door hebben kunnen lopen en dan is het morgen dik en blauw en doet ie ook 1 a 2 weekjes niet meer mee. Veel sterkte volgende week tegen Fiorentina, maar erg rouwig om die blessures ben ik niet in ieder geval.
Leuke manier ook om kampioen te worden als dat puur is doordat de concurrent zn belangrijkste spelers moet missen. Gelukkig voor jou is Gomes er volgende week alweer bij en mankeren Afellay en Mendez (wat overigens een bankzitter is in de competitie) sowieso helemaal niks.
Wedstrijd verliep precies zoals PSV vooraf wenste. Dodelijk saai, Fiorentina onmachtig en PSV op rozen voor de return. Nu 3 thuiszeges en het slechtste seizoen in jaren kon wel eens het beste resultaat in jaren opleveren, zeker als Bayern ook nog eens gewipt wordt door Getafe.