11-04-2008, 02:00 PM
Mukkus Wrote:Davydoff Wrote:waf Wrote:Davydoff Wrote:Leuk om te zien hoe deze wedstrijd leeft in de regio. Een maand geleden zaten er nog geen 2500 man in het stadion en nu zit het vol.
dat is heel typerend voor de regio noord holland!
Oké, ik hap wel even... Afgelopen zondag zaten er in de Arena 50.000 man en met Ajax gaat het bepaald niet goed.
Nee, er kunnen 50.000 man in de Arena.....bij Ajax zitten er 5.000-10.000 man minder, omdat veel scc'ers niet komen opdagen. (Omdat het slecht gaat?)
Vorig jaar met Bumme naar Ajax-Heerenveen, volgens de statistieken was het zo goed als uitverkocht (Bumme kon met pijn en moeite nog 2 kaartjes regelen), maar er waren teveel lege plakken om te zeggen dat het zo goed als vol zat. Valt me wel vaker op, net als bij Vitesse. Kunnen 24.000 in het stadion, statistieken zeggen 22.000 toeschouwers en als ik dan de beelden zie, zie ik de halve lange zijde al halfvol....
Er was toen overigens 1 scc'er, die niet kwam opdagen, omdat ie bang was dat als ie een scheet zou laten, dat er dan een beetje kak bij zou zitten. :wink:
zo ist, en niet anders! stelletje irritante bedriegers daaro in amsterdom eo!