26-04-2008, 10:52 AM
Gisteren werd al bekend dat de manager technische zaken, Stan Valckx, zijn taken bij de club dient neer te leggen na een aanvaring met algemeen directeur Jan Reker. Valckx schaart zich achter de woorden van Gomes, hetgeen hem een dissonant heeft gemaakt binnen PSV. De oud-speler is nog altijd in functie, maar mag volgens De Telegraaf eerdaags zijn congé verwachten. Martin van Geel, oud-Ajax, wordt genoemd als zijn opvolger. :lol:
Als resultaat van alle heisa lijkt ook de langste tijd van scout Piet de Visser er op te zitten. Hij hekelt volgens de zaterdageditie van de krant de rol van Reker, die ââ¬Ëde PSV-warmteââ¬â¢ verloren zou doen gaan. Het besluit van De Visser om Eindhoven de rug toe te keren zou al zo goed als vast staan.
---
Dat Piet de Visser weg gaat, lijkt me nog wel een pijnlijk verlies voor psv. Die heeft toch heel wat talenten binnengebracht.
Als resultaat van alle heisa lijkt ook de langste tijd van scout Piet de Visser er op te zitten. Hij hekelt volgens de zaterdageditie van de krant de rol van Reker, die ââ¬Ëde PSV-warmteââ¬â¢ verloren zou doen gaan. Het besluit van De Visser om Eindhoven de rug toe te keren zou al zo goed als vast staan.
---
Dat Piet de Visser weg gaat, lijkt me nog wel een pijnlijk verlies voor psv. Die heeft toch heel wat talenten binnengebracht.
Mijn gras is groener