FTM Forum

Full Version: PSV kampioen!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Feli boertjes.

Als je na 34 wedstrijden bovenaan staat ben je terecht kampioen.(lees: wat een narrow escape!)
Wat een ongelooflijke middag zeg... Heb nog nooit met zoveel spanning naar de radio zitten luisteren... Je zou het haast vergeten, maar mijn eigen ploegie stelt met de tweede uitzege van het seizoen deelname aan de play-offs veilig...
Ongelooflijk. Ik hoopte op Ajax, gunde het overall gezien AZ, maar goed... PSV staat inderdaad bovenaan. Volgend seizoen beter.

Als Koeman slim is geeft 'ie Schuitema een dikke vinger en gaat 'ie naar het buitenland. Nu nog Feyenoord trainen en dan is de cirkel weer rond.
Ongelofelijk dit, ik ben helemaal leeg.
Het ergste is nog dat ze het compleet aan zichzelf te danken hebben, wat een slappe pot.
Deze ontknoping had ik niet aan zien komen :roll:
Ik had al wel verwacht/voorspeld dat AZ het zou verprutsen , en dat Ajax dus kampioen zou worden. Ik had PSV als kampioen al uit mijn hoofd gezet..........dit is niet goed voor mijn hart.......
Ik vind het toch knap van PSV dat ze er staan als het moet (al weet ik niet hoeveel zin Vitesse erin had). Het enige dat zij moesten doen was dik winnen en hopen. Voor Ajax gold hetzelfde, maar zij laten het na.
Ik kan het nog steeds niet geloven, wat een ontknoping...
Gefeliciteerd Ekslem en Peter! Vergeet ik iemand? Nouja, alle psv-supporters gefeliciteerd dan maar!

Wat een ontknoping, ik zat vanmiddag aan de radio gekluisterd.
Gefeliciteerd PSV..al wil ik wel weten hoe erg het open huis bij Vitesse was...
Wat was het mooi geweest als Ajax nog 1x gescoord had en PSV afgestraft was op hun laffe 1-0 wedstrijden. Maar helaas, Huntelaar was er behoorlijk dicht bij :cry:
Ben ook leeg, al deed mijn ploegie na 65 minuten niet meer mee. De laatste 10 minuten was de ploeg die scoorde zeker van 't kampioenschap. maar alleen Excelsior scoorde nog. ajax en vooral az... wat een kans om kampioen te worden zeg.

wordt wel een beetje moe van de verontwaardigde reacties op de 5-1... dat is toch een vrij normale uitslag voor zo'n wedstrijd? zeker geen opzet van vitesse.
centre court Wrote:Ben ook leeg, al deed mijn ploegie na 65 minuten niet meer mee. De laatste 10 minuten was de ploeg die scoorde zeker van 't kampioenschap. maar alleen Excelsior scoorde nog. ajax en vooral az... wat een kans om kampioen te worden zeg.

wordt wel een beetje moe van de verontwaardigde reacties op de 5-1... dat is toch een vrij normale uitslag voor zo'n wedstrijd? zeker geen opzet van vitesse.

ik zeg niet dat het opzet was, maar 5-1 dat kan alleen als je totaal open huis hebt achterin, maar zowiezo een vreemd einde van de competitie...F'noord krijgt er 5 om de oren Heracles 7 Vitesse 5, AZ verliest...

PSV gewoon verdiend kampioen van Nederland, al hebben ze het goed spannend gemaakt...
Heeft Feyenoord dan open huis gehouden achterin?
de nieuwe Wrote:Heeft Feyenoord dan open huis gehouden achterin?

ja. maar dat was 't hele jaar al zo. :wink:
Ik heb trouwens uitgerekend dat ajax toch kampioen is. die goal van simons in de arena kwam uit een standaardsituatie en telde volgens ten cate daarom niet. :wink:
centre court Wrote:Ik heb trouwens uitgerekend dat ajax toch kampioen is. die goal van simons in de arena kwam uit een standaardsituatie en telde volgens ten cate daarom niet. :wink:

:lol:

Nog even een paar steekjes uit 010.... maar gelukkig...helemaal niets in R'dam! Wink
Depor Wrote:
centre court Wrote:Ik heb trouwens uitgerekend dat ajax toch kampioen is. die goal van simons in de arena kwam uit een standaardsituatie en telde volgens ten cate daarom niet. :wink:

:lol:

Nog even een paar steekjes uit 010.... maar gelukkig...helemaal niets in R'dam! Wink

Dat was al een tijdje duidelijk... maar over 2 weken... helemaal niets in Amsterdam! :razz:
centre court Wrote:
Depor Wrote:
centre court Wrote:Ik heb trouwens uitgerekend dat ajax toch kampioen is. die goal van simons in de arena kwam uit een standaardsituatie en telde volgens ten cate daarom niet. :wink:

:lol:

Nog even een paar steekjes uit 010.... maar gelukkig...helemaal niets in R'dam! Wink

Dat was al een tijdje duidelijk... maar over 2 weken... helemaal niets in Amsterdam! :razz:

Een tweede plek in Amsterdam en zeker UEFA cup... en ik ben benieuwd hoe vGaal dit gaat managen Wink
En Feyenoord, tsja je mag best trots zijn dat je 7e eindigd met een degradatie ploeg Wink
In ieder geval Europees voetbal en nog een goede kans op de beker Undecided
D'r an met de lippe Wrote:Gefeliciteerd Ekslem en Peter! Vergeet ik iemand? Nouja, alle psv-supporters gefeliciteerd dan maar!

Wat een ontknoping, ik zat vanmiddag aan de radio gekluisterd.

Je vergeet mij! :razz:
Ad Wim Wrote:In ieder geval Europees voetbal en nog een goede kans op de beker Undecided

Ik ga je ook zeker feliciteren met het behalen van europees voetbal als je volgende week de finale van az verliest en daarna 2x verliest van heerenveen in de plee-offs. Icon_twisted
Verliezen van Heerenveen cry
Ad Wim Wrote:Verliezen van Heerenveen cry

Heerenveen heeft gewoon een hele goede ploeg, wij niet. Nou klaar dan toch. Die 5e plaats hebben we de laatste weken al weggegeven met dramatische nederlagen. Volgend jaar moeten we er weer staan. Heb goede hoop dat heerenveen ook een aangeslagen ajax pakt over 2 wedstrijden, dan is deze nederlaag van vanmiddag nog minder pijnlijk dan hij nu al is.
Ik heb het natuurlijk niet over jullie nederlaag, daar besteed ik geen energie aan, ik doel natuurlijk op jouw uitspraak dat wij ven Heerenveen verliezen in de play-offs.
Ad Wim Wrote:Verliezen van Heerenveen cry


Euhm...

zo 4/3 Ajax SC Heerenveen 0-1 Eredivisie

lekkere Ajaxied ben je...je kent de uitslagen van je eigen club niet eens...

In ieder geval, PSV verdiend kampioen, Boy Waterman verneukt het kampioenschap van AZ (die gaat ff uitgelachen worden wanneer ik hem tegenkom) Ajax 2e en tegen H'veen (had misschien liever Twente gehad)
Feyenoord 7e en mag strijden voor intertoto voetbal.
Al met al nog een redelijk mooi einde.
Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:Verliezen van Heerenveen cry


Euhm...

zo 4/3 Ajax SC Heerenveen 0-1 Eredivisie

lekkere Ajaxied ben je...je kent de uitslagen van je eigen club niet eens...
Sjonge, kom jij weer...
Uit 2-0 gewonnen, dus gewoon door. Niks verliezen van Heerenveen in de play-offs dus.
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:Verliezen van Heerenveen cry


Euhm...

zo 4/3 Ajax SC Heerenveen 0-1 Eredivisie

lekkere Ajaxied ben je...je kent de uitslagen van je eigen club niet eens...
Sjonge, kom jij weer...
Uit 2-0 gewonnen, dus gewoon door. Niks verliezen dus.

Blaas nou maar niet zo hoog van de toren Ad...word nog lastig zat...
de nieuwe Wrote:Deze ontknoping had ik niet aan zien komen :roll:
Ik had al wel verwacht/voorspeld dat AZ het zou verprutsen , en dat Ajax dus kampioen zou worden. Ik had PSV als kampioen al uit mijn hoofd gezet..........dit is niet goed voor mijn hart.......

Exact mijn gedachte.

Feli aan de lampen!

Ik zeg 20:56 uur, dat Kezmania hier komt gloryhunten.
Mukkus Wrote:Feli aan de lampen!
Thanx :wink:
Gefeliciteerd Lampies dit is echt jullie laatste keer!!! =D> Icon_twisted
ik ben blij dat een rotterdamse club ajax niet aan de titel geholpen heeft
1 doelpuntje tekort.......
het.... geluk is op
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9