18-05-2008, 12:20 PM
D'r an met de lippe Wrote:Ik begreep dat er morgen meer dan 1000 Tukkers aanwezig zijn in het uitvak van de Arena. Enschede kan historie schrijven.
De die-hard fct'er is terecht trots op dit gegeven. Werkelijkheid is een 2\3 die morgen voor het eerst meereist naar een uitwedstrijd. Maar de doping vind morgen voor hen plaats; nu zullen ze nog harder 'calimero Almelo' mogen schreeuwen. En dat allemaal vanaf hun trotse seizoenskaart plek vanaf de tweede ring, al zelfs in bezit vanaf 2008. 'Maar wij namen meer dan 1000 man mee naar Amsterdam, jullie slechts aan schamele 300'. D'r an met de lippe: jullie konden je plaatsen voor CL voetbal, wij zagen slechts een kansloze nederlaag tegenmoet. Onee, geen slim argument want dan ben je een calimero. 100% anti fct.
Succes Ajax. De supporters als Vret is het gegund maar buiten mijn haat jegens die nepclub heb ik ook nog een ander argument die voor meerderen zal opgaan. De Enschedeërs hebben geen beveiligde status en dat heeft Ajax wel. Ondanks dat Ajax het de laatste jaren verkloot heeft zullen zij waarschijnlijk een makkelijkere tegenstander dan Enschede loten. Voorkeur keuze gemaakt.
Echt onzin dat je het feit dat ze nu met meer dan 1000 man komen als anti-Twente argument gebruikt. Haat je Roda ook omdat ze met duizenden naar de bekerfinale kwamen? Of die van Volendam omdat het uitvak bij de kampioenswedstrijd in den Haag opeens stampvol zat? Gewoon logisch dat ze nu massaal komen, zou bij elke club gebeuren! Overigens hadden de Tukkers hier in Eindhoven na Ajax en Feyenoord de meeste supporters bij dit seizoen en maakten ze ook nog eens na Feyenoord (tot de 1-0) het meeste geluid in het uitvak dit seizoen. Prima supporters die Tukkers! Denk dat vanmiddag ook veruit de meeste sfeer uit het uitvak zal komen.