28-08-2008, 12:28 PM
Ad Wim Wrote:Je lult er, zoals altijd, weer flink omheen, maar dat doet niets af aan de essentie en van hetgeen je oorspronkelijk zei: dat ons eredivisievoetbal naar een bedenkelijk niveau zou zijn gezakt, omdat Heubach gisteren werd gedold en in de eredivisie wekelijks stand houdt. Dat vind ik dus onzin, omdat Heubach ten eerste helemaal niet wekelijks stand houdt in de eredivisie (heb hier VMG ook wel eens over gehoord) en ten tweede omdat hij in mijn ogen totaal geen graadmeter is voor een gemiddelde verdediger van een subtopper in Nederland. Neem dan Wielaert als voorbeeld. Die was ook niet bepaald goed gisteren, maar dat kwam meer omdat hij een matige wedstrijd speelde...
ik zei niet dat hij wekelijks stand houdt, ik zei dat hij zich in de eredivisie vrij goed staande houdt (hetgeen onder meer tot uitdrukking komt in het feit dat hij vaak speelt en dat hij geliefd is bij de twente supporters en speelt bij een ploeg die de laatste jaren uitmuntend presteert).
'maar je lult er, zoals altijd, weer flink om mijn essentie heen' (dat je zelf niet inziet dat je erg laag bent gezakt als je dit soort niet bewijsbare dooddoeners nodig hebt om je gelijk te halen zeg gebruikte je ook al toen je door buurs weggeluld werd, nl: 'dat buurs infantiel is en allee maar leest wat ie wil lezen, heeft hij hier al meermaals laten zien' echt zoooo sneu)
en nogmaals, het feit dat jij het onzin vindt is je goed recht, maar dat onderbouwt geenszins dat mijn stelling kant noch wal raakt. sterker nog, ik probeer je duidelijk te maken dat dat eerder een reden is om aan te nemen dat ik verdomd dicht bij de waarheid zit.