01-10-2008, 03:45 PM
kooltje Wrote:Waarom verlies je kansloos? zijn Kuijt en Babel nou zo goed? kan die verdediging nou zo lekker opbouwen?
Alleen Gerrard en Torres uitschakelen.
Omdat het hele elftal bestaat uit middelmatige spelers met een paar uitzonderingen. Ze missen echt kwaliteit. Marcellis kan een grote worden, maar ik vond hem redelijk door het ijs zakken tegen Atletico. In de media werd gezegd dat dit door Brechet kwam, maar ik moet het nog allemaal zien. Amrabat is een talent, gaat dreiging vanuit maar is imo veel te licht voor Europa. Zonder Afellay blijft er bijzonder weinig over van dit PSV. Ze zijn mij vreselijk tegengevallen tegen Sparta, AZ en Volendam.
Ik snap de redenatie achter het verdedigende concept wel. Zo hebben ze onder Vergoossen ook meerdere malen gespeeld.
Vond de wedstrijd tegen Tottenham uit vorig jaar indrukwekkend. Dat was ook zeer verdedigend ingesteld, maar toen waren de weergaloze Farfan en Afellay van de partij. Zelfs toen speelden ze met een centrumspits ( Koevermans) en een centrumspits kan ik uit deze opstelling echt niet afleiden ( als dit de daadwerkelijke opstelling is).
Hoe PSV ook voetbalt vanavond, een punt zit er zeker niet in. Ze moeten blij zijn met 2-0.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"