01-10-2008, 08:33 PM
Peter Wrote:Je kunt tegen Sparta en Volendam nog zo dramatisch spelen, CL maakt altijd iets bijzonders los!
Overigens die competitieduels allemaal volledig gezien of lul je achter de media aan?
En een puntje kan altijd, zelfs Volendam nam er bijna 1 mee uit Eindhoven, Bate pakte der gister nog 1 van Juve en Hull City won in het weekend nog van Arsenal dat gisteren over Porto heen wervelde. Mss denkt Liverpool er wel te licht over, hebben Gerrard en Torres hun dag niet en speelt PSV zn beste pot in weken. Alster geen kans is kun je t beter gewoon schriftelijk afdoen.
Ik praat nooit de media na. Heb ik een tyfushekel aan. Ik heb hier eredivisie Live, dus kan wel een redelijk oordeel geven. Ik vind PSV gewoon significant minder dan voorgaande jaren in elke linie.
We zullen het zien. Ik hoop dat PSV voor een verrassing gaat zorgen. Maar dat lijkt me toch echt niet.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"