28-10-2008, 05:14 PM
Mukkus Wrote:waf Wrote:Legion Wrote:waf Wrote:Legion Wrote:waf Wrote:zeg mukkus, is je prozac op of zo?
Mukkus vindt het onzin dat er een woordgrapje over Steppe wordt gemaakt. Dan moet inderdaad zijn Prozac wel op zijn. :|
Prozac, drugs, what's the difference.
aha, daar is de hulp voor mukkus.
even voor jou begrip, het is niet alleen het feit dat mukkus niet kon lachen om deze opmerking van hoef. dus, je conclusie is wat kort door de bocht.
Ik help Mukkus totaal niet. Ik wilde je even op jouw zoveelste waardeloze ontkrachting van mijn verhaal wijzen
welk verhaal van jou heb ik (waardeloos) ontkracht dan?
Zal ik maar even helpen dan?
waf Wrote:zeg mukkus, is je prozac op of zo?Wat heeft Prozac ermee te maken, dat ik Hoef wijs op een heel oude grap?
Nou?
1. legion zegt dat ik een verhaal van hem ontkracht heb. moet je niet met een verhaal van jezelf aan komen.
2. jij hebt hoef er niet op gewezen dat het een oude grap was. dat je later hebt gezegd dat je dat zo bedoelde maakt dat niet anders.
3. je komt wat opstandig over de laatste tijd, wat geprikkeld, het is gewoon niet des mukkus om zo op andermans 'grapjes' te reageren. vandaar dat ik denk dat je depressief bent. :razz: