04-12-2008, 12:53 PM
De ouders van een kameraad gaan er voor een tijdje wonen. Zijn vader is hoogleraar wiskunde en heeft onbetaald verlof genomen om daar les te gaan geven. Zijn moeder gaat vrijwilligers werk doen. Tevens hebben ze ook 2 jongens min of meer geadopteerd en betalen de studie voor deze jongens.
Het mooie is dat wij dus alleen de vlucht hoeven te betalen omdat ze daar een huis hebben. Dus ik ga gewoon goedkoop vakantie vieren op het moment dat het hier koud is!! en als ik terug kom begint de carnaval! :wink:
Het mooie is dat wij dus alleen de vlucht hoeven te betalen omdat ze daar een huis hebben. Dus ik ga gewoon goedkoop vakantie vieren op het moment dat het hier koud is!! en als ik terug kom begint de carnaval! :wink:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen