16-09-2005, 02:12 PM
Lamme Lennie Wrote:Met Jochem Meyer hebben we de opvolger van Hans Teeuwen al in huis. ADHD vond ik goed en ik ga ergens in oktober volgens mij naar zijn nieuwe show. Ben erg benieuwd.
Je weet het dus nog niet zeker of je gaat?
In december ook naar Youp, lijkt me wel weer een keer leuk. Verder wel wat gezien op dit gebied, lang niet alles.
Youp vond ik super in 1995, Herman vind ik altijd wel lekker dreug en grappig, Teeuwen heeft zo z'n leuke momenten maar moet het te vaak hebben van gekke bekken trekken en dom schreeuwen. Theo Maassen heb ik pas 1x gezien op dvd, best leuk vond ik het. Bij NUHR ben ik in slaag gevallen na een lange middag op het terras in Groningen, erg saai was het wel de 1e 10 minuten, Hemelvaartsdag 2004 was dat. De vliegende panters was best komisch, maar zeker niet top. Arie en Sylvester gingen wel leuk met het publiek om, of het publiek dat ook leuk vond is een 2e, alleen gezien op dvd trouwens.
Dolf Jansen is ook nog wel te doen, lekker druk en lekekr snel, maar wel goed te verstaan. Dolf is alleen wat te links, dat moet ik niet. Bert Visser heb ik nog nooit kunnen betrappen op ene leuke grap, dat terwijl ik toch al wel 3-4 dvd's van hem bekeken heb. Sommigen zijn echt lyrisch over hem, dat kan, smaken verschillen nou eenmaal.
!. Youp - Spelen met je leven, div. conferences!
2. Herman - Kalm an en rap ene beetje, ach, eigelijk alles wel!
3. Hans - Hard en Zielig, op een breienbeck
4. Theo - Functioneel naakt
5. Dolf - Div. conferences
Jochem M. heb ik nog nooit gezien of gehoord, ga ik dus zeker eens een keer een show van bezoeken. Peter Heerschop is op 538 altijd wel leuk met zn overzicht, op tv doet die groep het ook wel aardig zoals bij kopspijkers etc. maar live viel NUHR wel uit het raam.