16-09-2005, 03:08 PM
waf Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Met het stuk over Teeuwen en Maassen ben ik het helemaal eens. Finkers heeft een paar mindere shows, maar is zijn eenvoud geniaal zonder overdreven druk, agressief of kwetsend te zijn en dat is erg knap, vind ik. De meeste 'cabaretiers' van tegenwoordig schreeuwen vooral heel hard en proberen iedereen af te zeiken en dat is redelijk makkelijk, maar slaapverwekkend na een tijdje.
beaam. ik vind finkers (vooral in ehbo is mijn lust en mijn leven) bepaald geen onderbroekenlol. hij eeft wel poep en plasgrappen, maar dat is voor het gedeelte van de zaal dat zijn goeie grappen niet snapt. :wink: bert visser vind ik om te huilen zo slecht.
teeuwen vind ik ook geen klap aan, freek in gewone doen wel, maar niet in shows. youp is altijd hetzelfde, onderhoudend. niet echt saai, maar ook niet meer supergeestig. je kan hem na zijn affaire met een tandartsenvrouw uit breda met 5 kinderen ook niet echt meer serieus nemen.
maassen vind ik ook heel leuk en ik mis toch wel (wederom) de vliegende panters hier. vind ik persoonlijk het beste wat er op dit moment is. ik weet ook niet of het echt cabaret is, maar ik vind het steengoed.
Dugarry Wrote:De vliegende panters was best komisch, maar zeker niet top.
Ik heb van hun live De Grote Drie gezien. Was dit hun beste show, dan heb ik verder geen interesse. Als dit een opwarmetje is dan ga ik de anderen zeker kijken. Nog een tip Waf?