29-04-2009, 11:57 AM
Gerben Zonderland Wrote:Mukkus Wrote:Niet alleen druk met potentiële kaartjekopers, ook met de media. Ik ben bang dat ik me slaperige harses vandaag nog wel tegen tegenkom op tv, op internet en in de kranten.....
Ik begrijp hieruit dat je SBS6-verslaggevers te woord hebt gestaan? #-o
Neuh, dat nog net niet.....heb mezelf inmiddels wel ontdekt in de Leeuwarder Courant. 8-[
En dankzij de camera's van Omrop Fryslan zullen er nog wel wat beeldbuizen knappen, door die kop van mij.....
@Vret, dat lijkt mij bangmakerij...hoorde van mensen die in de rij stonden, dat ze hierover contact hebben gehad met SC Heerenveen en je kaart uitlenen/weggeven in de relationele sfeer is geen enkel probleem.
Stel je zit in de bus, inmiddels ter hoogte van Apeldoorn: Steward komt langs en zegt: "Sorry meneer Vret, maar deze gegevens komen niet overeen met de gegevens op de kaart.....". Wat zal jouw reactie dan zijn? "Ow, geeft niks joh, zet me er hier maar uit, pak ik de trein wel terug naar Enschede...."
Dat valt nooit allemaal te controleren. Voorbeeld: Vrienden van me hebben samen 1 kaart: ene wedstrijd gaat hij, andere wedstrijd gaat zij. Doen ze sinds ze kinderen hebben. Zijn vader gaat niet heen, dus zij gaat op de kaart van haar schoonvader. Dat kun je niet voorkomen, niet tegenhouden, niet reguleren en niet verbieden.
Oh, my god, we bought Kenny!