04-05-2009, 02:05 PM
Bredanaar Wrote:Ik vind dat hij nog een kans verdient, zoals hij vroeg. Het was gewoon het eerste seizoen voor hem als trainer van een eerste elftal en hij heeft een hoop geleerd. Het afgelopen seizoen was om te oefenen en een fundament te leggen voor een Ajax dat minstens 1 keer per 2 jaar kampioen wordt. Je moet het zien zoals het WK 2006, dat voor Oranje ook eigenlijk een oefening was voor het grote einddoel, het EK 2008. Laat Bassie nou maar gewoon zijn gang gaan, dan komt ie er wel. :razz:
Als PSV supporter zou ik dat ook zeggen.
Hij heeft 4 jaar kunnen oefenen met het Ned.elftal en ondanks mooie resultaten in de voorronde, was het op de eindronde uiteindelijk ook kutje pik andijvie.( 2 aardige resultaten tegen Ita en Fra. daar gelaten).
Hij doet maar wat, blijft experimenteren.....
Maar ja, mocht hij idd pleite gaan( waar ik wel op hoop), wie dan?
Cruyff als een soort adviseur? Denk dat dan eerst vd Boog op z'n knieën moet.
Rijkaard kan je vergeten(denk ook niet dat hij het op de rails krijgt)
Van Gaal verwacht ik niet( kan hij toch niet maken richting AZ)
Co op herhaling?
Als het aan mij ligt wel, maar daar zal het bestuur en weet ik wat voor directeuren daar tegenwoordig zitten, vast niet akkoord mee gaan.
Waar ik dacht dat de jeugdopleiding de oplossing zou zijn, vind ik dat inmiddels ook niet meer.
Conclusie: ik heb geen flauw idee wat ze moeten doen, om van Ajax weer een ( Nederlandse) topclub te maken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
maar verliezen is NIETS!!!