19-05-2009, 12:40 PM
Peter Wrote:Mukkus Wrote:Alles was fifty-fifty
..
een onnavolgbare Popov (MotM aan Heerenveenzijde).
Popov blinkt niet uit in zijn voetbalcapaciteiten (we hebben betere voetballers bij Heerenveen). Hij speelde met een bepaalde houding, een bepaalde blik in de ogen. Schold medespelers en tegenstanders uit, provoceerde, knokte, werkte, organiseerde, schakelde Denneboom uit, veronschuldigt zich bij een foute pass van hem en scoorde. Bij hem zag je de absolute wil om te winnen, bleef maar gaan. Hij gaf in alles 110% en dan maak je weleens fouten. Maar in zijn geheel vond ik hem de man aan Heerenveenzijde. Vandaar ook de omschrijving 'onnavolgbare' ipv bijv. 'een briljant voetballende'.
Had Ajax maar eentje met het karakter van Popov. :wink:
@Ekslem: ja, ik was erbij. Ondanks dat mijn maat niet kon.
En nog de opmerking van de dag:
We staan voor de kaartcontrole, komt er een vrouw van middelbare leeftijd aan in een rolstoel. Twente t-shirt aan, Twente sjaal om de nek. Rolstoel wordt voortgeduwd door een man van middelbare leeftijd, vermoedelijk dus haar man. Een groep Heerenveen-supporters haalt het Twente-lied aan: "Goa stoan as je veur Twente bint, Goa stoan as je veur Twente bint!"
Mijn gedachte toen in smileys: :roll: :crazy: :-$ :-k 8-[ =D> ](*,) :-" \/ :lol: :eeeek: :| O :-#
Oh, my god, we bought Kenny!