07-07-2009, 12:32 PM
Lance zei gister na de etappe "Ik heb 7 keer de Tour gewonnen, waarom zouden we niet doorrijden?" op de vraag waarom de op kop gingen rijden in de eerste waaier. Hiermee geeft hij gewoon aan dat hij zichzelf ziet als (degeelde) kopman van de ploeg. Dat interview duurde niet eens een minuut, hij had amper de kans om aan te geven dat het ploegorders waren (als dat al het geval was). Of het moet over een ander interview gaan, maar dat betwijfel ik.
Maakt mij niet uit of het ploegorders waren of niet, het is wel een mooie ontwikkeling.
Ben benieuwd of hij vandaag het geel kan pakken als er echt wat gaande is in de ploeg.
Lance+Contador+Kloden+Liepie+Popo vs Martin+Montfort+Grabsch+Rogers+Hincapie (+Kirchen) =P~
Ik zie Garmin ook wel hoog eindigen vandaag met o.a. Millar+VDV+Wiggins+Zabriskie
Maakt mij niet uit of het ploegorders waren of niet, het is wel een mooie ontwikkeling.
Ben benieuwd of hij vandaag het geel kan pakken als er echt wat gaande is in de ploeg.
Lance+Contador+Kloden+Liepie+Popo vs Martin+Montfort+Grabsch+Rogers+Hincapie (+Kirchen) =P~
Ik zie Garmin ook wel hoog eindigen vandaag met o.a. Millar+VDV+Wiggins+Zabriskie
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]