08-07-2009, 09:07 AM
waf Wrote:Scholten! Wrote:Het zou me niet verbazen als Astana volgend seizoen alsnog opgedoekt wordt. Lance maakt idd een eigen team met bilmaatje Bruyneel, Popo en andere consorten. Contador zit al openlijk te flirten met Caisse, ben benieuwd wat dit allemaal voor gevolgen heeft voor deze tour. Was gisteren wel geweldig om te zien dat Popovych de ook in de kopgroep rijdende Zubeldia aanstuurde om ook mee te rijden. Het lijken mij de eerste scheurtjes in het team. Arsmtrong, Popovych vs. Contador, Paulinho (vul aan)maar volgens bruyneel heeft de ploegleiding op een gegeven moment besloten mee te rijden. dat was op zich niet onlogisch en als hij dat ter plekke verzon dan vind ik het knap. dat kan popo vervolgens tegen zubeldia gezegd hebben.
ik blijf het dus gek vinden dat armstrong niet eenvoudigweg deze verklaring van bruyneel uitsprak. :-k
en gister zei armstrong: ik ben naar de tour gekomen om hem te winnen. dat is heel wat anders dan eerdere uitspraken. of zal hij bedoelen: met de ploeg te winnen? :|