26-07-2009, 06:27 PM
Naast de wekelijkse voorspellingen hebben we natuurlijk ook nog de extra voorspellingen.
1. Welke club wordt kampioen in de eredivisie? (5 pnt)
2. Welke club staat bovenaan in de winterstop van de eredivisie? (5 pnt)
3. Wie wordt de topscoorders van het seizoen 08/09? (5 pnt)
4. Welke trainer stapt als eerste op of wordt ontslagen? (5 pnt)
5. Wat is de eindstand van de eredivisie (nr. 1 t/m 18)? (2 pnt per club op de juiste plaats)
Om de huidige vakantiegangers ook nog wat tijd te geven zet ik de sluitingsdatum na 3 rondes van de competitie oftewel voorspellingen insturen (per PM naar mij) voor vrijdag 21 augustus.
Tot nu toe voorspellingen binnen van:
Cruijff, Ekslem, Adder, Legion, Haggie, Mukkus, Hoef, El Great Foxman, Feits, Voyou, AssyriskaFF, Moker!, waf, EB Sports, Guest, kooltje, Vret Mien Gras, Woutiknout, Peter, gittermaster, Bocaloca
Ik heb m'n eigen voorspellingen naar Ekslem, Mist en Gerben Zonderland gestuurd.
1. Welke club wordt kampioen in de eredivisie? (5 pnt)
2. Welke club staat bovenaan in de winterstop van de eredivisie? (5 pnt)
3. Wie wordt de topscoorders van het seizoen 08/09? (5 pnt)
4. Welke trainer stapt als eerste op of wordt ontslagen? (5 pnt)
5. Wat is de eindstand van de eredivisie (nr. 1 t/m 18)? (2 pnt per club op de juiste plaats)
Om de huidige vakantiegangers ook nog wat tijd te geven zet ik de sluitingsdatum na 3 rondes van de competitie oftewel voorspellingen insturen (per PM naar mij) voor vrijdag 21 augustus.
Tot nu toe voorspellingen binnen van:
Cruijff, Ekslem, Adder, Legion, Haggie, Mukkus, Hoef, El Great Foxman, Feits, Voyou, AssyriskaFF, Moker!, waf, EB Sports, Guest, kooltje, Vret Mien Gras, Woutiknout, Peter, gittermaster, Bocaloca
Ik heb m'n eigen voorspellingen naar Ekslem, Mist en Gerben Zonderland gestuurd.