24-08-2009, 05:28 PM
Quote:Ben het overigens best met je analyse van de selectie eens Gitter, maar dat je daaruit de conclusie durft te trekken dat er een kampioenselftal staat vind ik vreemd. Waarom vind je Twente en PSV minder? AZ vind ik op papier sowieso in elke linie sterker dan Ajax. Romero, Jaliens, Pocognoli, Martens, Dembele, Schaars en El Hamdaoui zouden denk ik allemaal meteen basisspelers zijn bij Ajax als ze daarheen zouden gaan.
Dat is misschien die rood witte bril. Als ik de selectie van AZ die je nu als voorbeeld gebruikt afzet tegen de selectie van Ajax dan kan ik echt niet zeggen dat die veel beter zijn.
Ik denk ook zeker niet dat ze allemaal direct basisspelers zouden zijn. El Ham zouden ze wel kunnen gebruiken al diepste spits.
Romero voorkeur boven Stekelenburg????? Dat ben ik echt helemaal niet met je eens.
Jaliens boven vd Wiel? Ook daar zou ik niet voor kiezen. Als je ze nu tegen elkaar afzet is Jaliens misschien (met de nadruk op misschine) nog iets beter, maar Wiel is zeer getalenteerd en draait momenteel gewoon goed.
Dembele? Mwoah, hangt er vanaf welk systeem je speelt. Hij is een betere speler dan bijvoorbeeld Rommedahl, maar is hij echt een vleugelspeler?
Schaars vs de Zeeuw of Gabri? Lood om oud ijzer. vs Aissati misschien, maar die plek had ik ook al voor aangegeven graag een type Honda te zien
Ben het zeker niet met je eens dat deze spelers direct allemaal een basisplek zouden krijgen
The great old Ludwig von...