24-08-2009, 07:07 PM
gittermaster Wrote:Romero voorkeur boven Stekelenburg????? Dat ben ik echt helemaal niet met je eens.
Jaliens boven vd Wiel? Ook daar zou ik niet voor kiezen. Als je ze nu tegen elkaar afzet is Jaliens misschien (met de nadruk op misschine) nog iets beter, maar Wiel is zeer getalenteerd en draait momenteel gewoon goed.
Dembele? Mwoah, hangt er vanaf welk systeem je speelt. Hij is een betere speler dan bijvoorbeeld Rommedahl, maar is hij echt een vleugelspeler?
Schaars vs de Zeeuw of Gabri? Lood om oud ijzer. vs Aissati misschien, maar die plek had ik ook al voor aangegeven graag een type Honda te zien
Ben het zeker niet met je eens dat deze spelers direct allemaal een basisplek zouden krijgen
Romero pakt punten, Stekelenburg kost punten. Die vrije trappen van Dzsudzsak waren er bij Romero nooit ingegaan, dan was t dus 2-3 geworden en was PSV geknakt (7 punten achter ipv 1), nu heeft PSV-Ajax ze juist doen inzien dat PSV serieus mee kan doen bovenin. Cruciale zaken!
Schaars is een echte leider, meer dan De Zeeuw of Gabri. Denk dat Ajax ook liever Schaars dan De Zeeuw had gehaald, maar dat die 1e onbetaalbaar is.