25-08-2009, 12:16 AM
Tripplexxx Wrote:Peter Wrote:Die vrije trappen van Dzsudzsak waren er bij Romero nooit ingegaan, dan was t dus 2-3 geworden
Peter, Peter. Hiermee baggatelliseer je toch echt de vrije trappen van Doedzak. Ik heb het idee dat je weer uitspraken aan het doen bent om reacties uit te lokken. Aan de andere kant verbaast het me eigenlijk ook niet als je dit gewoon meent met die beperkte inhoud van je.
Dit is een beetje dezelfde soort opmerking als die opmerking over Ajax- Bratislava, dat ze zonder Suarez verloren zouden hebben. Snijdt gewoon geen hout.
Je bent gewoon een opportunist pur sang. Hier even een voorbeeldje:
Peter Wrote:Twente zal tijd nodig hebben om ingespeeld te raken en in het begin dus teveel punten verspelen.
Peter Wrote:Ik denk serieus dat Twente mee kan gaan doen voor de titel. Vorig jaar werden jullie al 2e ondanks het vele puntverlies in het begin. Nu wel een goede start, dus waarom niet tot het einde meedoen?
Lijkt me dus een beetje zinloos om deze discussie met je aan te gaan.
hij vermoedt dat twente in het begin veel punten verliest en daarom geen serieuze concurrent is en nu dat niet gebeurt vind hij ze een kandidaar voor de titel. lijkt me gewoon consistent.
die vrij trappen van doedelzak had een keeper gewoon moeten hebben. maar stekelvarken is net zo slecht bij hoge ballen als andere nederlandse keepers. het niveau is gewoon dramatisch.