25-08-2009, 10:30 AM
gittermaster Wrote:@ Peter:
Jij vergelijkt steek nu met Romero op basis van een wedstrijd. Je kunt ook de wedstrijd pakken waarin Romero zijn vuist stuk sloeg na de wedstrijd omdat hij een blunder maakte. Is dan ineens Steek wel meer basiswaardig?
Ik weet overigens niet of Romero doe ballen had gehad.
Wie was de doelman tegen Pierre van Hooijdonck tijdens de uefacup toen?
Was gewoon een goeie (gelukkige) vrije trap. Wellicht had hij hem moeten hebben, maar om op basis daarvan te stellen dat Romero in de basis zou moeten als dat zou kunnen ipv Stekelenburg vind ik onzin.
Schaars, de Zeeuw, Gabri, allemaal een beetje lood om oud ijzer imo.
Wat betreft Atouba; Ik weet niet precies wat hij verdient, maar dat zal nooit zoveel als Luque zijn. Je had t over een miskoop, vandaar mijn reactie. Al heeft hij een salaris van 10 miljoen, dan was het hoogstens een miskrijg...
Schilder heeft echt genoeg kansen gehad bij Ajax, maar heeft echt nooit overtuigd. Ik blijd erbij+ Vertonghen links back, sterke CD ernaast samen met Alderweireld
De vrije trappen waren uiteraard maar een voorbeeld. Vind je echt dat Stekelenburg vaak punten pakt voor Ajax? Ik vind het een keeper met een prima uitstraling, maar toch zelden beslissend. Denk dat Ajax zijn top is, Romero zie ik in een grote competitie ook wel tot zn recht komen. Maar goed ieder zn mening.
Hoe kun je overigens de aankoop van De Zeeuw voor 6M steunen terwijl je vind dat ze met Gabri al hetzelfde in huis hadden? Hadden ze die 6M beter in een spits of verdediger kunnen steken.