23-10-2005, 09:51 PM
Fabian Wrote:Wedstrijd was in en intriest... Ajax was 'sterker' en probeerde het nog wel, pisvlek speelde ongelooflijk afbraakvoetbal, echt op z'n Hiddink's.
P$v kan niks, wil niks en speelt simpelweg 'reactie-voetbal'.
Inkopen kunnen die stinkboeren ook weer niet, zijn gewoon de broodjes bal al op.... Klerelijers.... :wink:
PSV hoefde na de penalty niet zo nodig meer. Ajax kon niet beter. Ik heb er overigens sterk mijn twijfels bij of PSV beter had gekund vandaag. Onze Ramadannetjes hadden het na 50 minuten wel gehad, Kone zat helemaal niet in de wedstrijd, Reiziger speelde erg matig en Beasley viel belabberd in. Goed waren eigenlijk alleen Simons, Lamey, Ooijer en Alex.
Ik moet zeggend at ik toch niet lekker op mijn stoeltje heb gezeten. Het was bar en boos van beide kanten. Allebei 0 punten was verdiend geweest.
Je moet blij zijn dat je nog iets te vreten krijgt en je meteen na afloop de trein in kan stappen. :razz:
Matador! Wrote:Ook enorm zielig het onthaal dat Van Basten kreeg toen hij naar het stadion liep.
Sneker-ijszeiler, er stonden een man of 10 te kijken naar die camera toen Van Basten toevallig langs kwam lopen. Wat een onthaal.....
HT-Moker Wrote:die valfan is voor de camera glashard aan het liegen terwijl de rest gewoon eerlijk toegaf dat het geen pingel was
Hoe is jouw Spaans? :wink:
Het was een Machlasje. In het stadion keek ik vanaf dezelfde kant als Vink naar de situatie en kon met geen mogelijkheid zien of het een strafschop was; Vink ook niet.