23-10-2005, 10:39 PM
Fabian Wrote:pisvlek speelde ongelooflijk afbraakvoetbal, echt op z'n Hiddink's.
P$v kan niks, wil niks en speelt simpelweg 'reactie-voetbal'.
Lul je nou gewoon met de rest van je vakkie mee of was jij de bedenker van dat spreekkoor? PSV komt gewoon 1-0 voor en laat vervolgens Ajax het spel maken, zij moeten immers nog, PSV heeft de voorsprong die het wil en met de snelheid voorin is een beetje op de counter spelen zonder echt in de problemen te komen en zondoende krachten proberen te sparen is toch niet stom? Normaal spelen ze echt geen afbraakvoetbal, maar aan het einde van zo'n zware week mag je niet te veeleisend zijn vind ik.
PSV speelde overigens wel mede door het spel van Ajax natuurlijk de slechtste thuiswedstrijd van dit seizoen en Ajax heeft me best positief verrast, vond vooral de vleugelbacks erg goed mee aanvielen. Als daar een goede spits voorin had gestaan had PSV deze pot nooit gewonnen, want ze waren duidelijk wat vermoeid naar AZ en Milaan en de ramadan lijkt steeds meer invloed te hebben op t spel van Kone en Afellay.
En dat gezeur over die scheids; hij heeft Ajax echt niet bevoordeeld hoor. Het was zeker geen pingel, maar Pienaar had zeker rood moeten krijgen en bij veel andere scheidsrechters zou Sneijder ook niet mer geel zijn weggekomen. Beide benadeeld dus. Zonder penalty was t bij rust 0-0, moet Ajax meteen in de 2e helft met 10 verder en na 3/4 wedstrijd met 9. Dan had PSV wrs ook wel met 1-0 of meer gewonnen, dus geef de scheids aub niet de schuld.
Ik schat Ajax overigens hoger in dan AZ puur op basis van de 2 wedstrijden in Eindhoven en verwacht dat de titelstrijd ook tussen Ajax en PSV zal gaan uiteindelijk; gelukkig hebben ze in Amsterdam geen killer voorin op t moment, als bv Zlatan daar nog gestaan had waren ze zeker gelijkwaardig aan PSV.