14-09-2009, 02:27 PM
Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Bij nader inzien ga ik misschien wel een beetje de andere kant op. Ochtend of avonddeadline maakt me eigenlijk geen biet uit, maar dat 1 uur voor begin eerste wedstrijd des te meer. Dan zitten we dus met zo'n 15 verschillende deadlines gedurende het seizoen en dat is niet optimaal.Dat probeerde ik dus in de vorige discussie al constant aan te geven. Je hebt gewoon geen vastigheid, ook al wend je het wel voor, aangezien bijna alle GSs en TMSs op een ander tijdstip beginnen.
Mijn voorstel zou zijn 2 vaste deadlines te hebben, ma ochtend of maandagavond en een vaste deadline bij TMS/GS (en jammer dan als er al enkele partijen gespeeld zijn).
Maar mocht het nu al allemaal duidelijk zijn voor volgend jaar, dan vind ik het niet zo'n slecht idee. Schema maken, ergens op een duidelijke plek neerzetten zodat iedereen het kan zien, prima.
En je geeft nu dus drie opties aan, dat lijkt me nog minder de voorkeur hebben. Ik zou zeggen altijd maandagochtend, en een uitzondering maken voor een enkel groot toernooi dat op zondag of midden in de week begint.
Nee, het leken drie opties in dit geval, maar ik bedoelde als vaste deadline ofwel maandagochtend, ofwel maandagavond (afhankelijk wat de algemene voorkeur heeft), en bij GS/TMS een eventuele vaste afwijkende deadline.