18-09-2009, 09:27 AM
Wat loop je nou triest te zuigen, man? Dat doe je maar lekker bij buurs, die laat zich zo provoceren. Maar goed, die verdedig je toch constant dus dat had ik ook niet echt verwacht. Nogmaals, het zou je sieren als je eens consequent zou zijn en niet zo'n flauwe, infantiele hetze probeert te ontketenen.
En inderdaad, knap joh dat je nu zo dicht bij mij staat ondanks al die gemiste rondes. Zal ik even klappen? =D>
Nog veel knapper dat het komt door een team dat je in 2 minuten hebt gemaakt, moet je vaker doen.
Doe volgend jaar gewoon lekker mee vanaf het begin dan...
En je stelt niet eens iets concreet voor, dus hoe moet ik in godsnaam de handschoen oppakken?
En inderdaad, knap joh dat je nu zo dicht bij mij staat ondanks al die gemiste rondes. Zal ik even klappen? =D>
Nog veel knapper dat het komt door een team dat je in 2 minuten hebt gemaakt, moet je vaker doen.
Doe volgend jaar gewoon lekker mee vanaf het begin dan...
En je stelt niet eens iets concreet voor, dus hoe moet ik in godsnaam de handschoen oppakken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello