12-10-2009, 12:15 PM
Quote:en ik kan het ook niet uitleggen aan shinji. die heeft een ronaldo shirt (real) en twee messi shirts (barca en argentinie): pappa, jij zei toch dat messi de beste speler van de werled was, waarom doet hij dan niet mee?
"dat zal pappa jou even uitleggen. Vroeger toen voetbal nog gespeeld werd met een leren bal was er een voetballer die beter was dan Messi op dit moment is. Deze voetballer speelde ook voor Argentinie. Maar als een voetballer bekend wordt en heel veel centjes gaat verdienen kan het nog wel eens fout gaan. Zo ook met deze voetballer; Maradona. Maradona verdiende zoveel geld dat hij alles kon kopen wat hij wilde, daarnaast was hij een beetje dom en makkelijk te beinvloeden. Shinji; Je weet dat er veel slechte mensen bestaan die misbruik maken van andere he?"
"Bedoel je mensen die op Groenlinks stemmen pappa?"
"nee, in dit geval niet Shinji, ik doel op mensen die ook op geld uit zijn en anderen mensen daarbij best kapot kunnen maken, maar ik begrijp wat je zegt Shinji. Deze mensen hadden zo'n slechte invloed op Maradona, waardoor Maradona aan de drugs raakte en waardoor het steeds slechter met hem ging. Zo slecht dat hij zelfs in het ziekenhuis belandde en bijna dood ging. Maar uiteindelijk heeft hij alles overleefd en gaa
t het nu iets beter met hem, maar nog lang niet zo goed als zou horen. Wel deze man, is nu de bondscoach van Argentinie en hij zorgt ervoor dat Argentinie waarschijnlijk niet op dit wk is"
Zoiets?
The great old Ludwig von...